filippawaern

Alla inlägg den 5 maj 2015

Av filippa waern - 5 maj 2015 22:25

1. Att sova med kläder asso jag dör det fungerar liksom inte så tänk paniken jag får när jag sover borta och måste sova i "pyjamas"..
2. Paniken jag får när det är för mycket saker i sängen, det senaste har jag kastat ner allt och legat där med täcke o kudde, annars har jag alltid gosedjur massa kuddar och filtar men kan typ inte ha något har en one direction kudde (stjärna) och bamse/bamsis (en hund som jag haft sen jag vart liten) kan inte kasta ner dom för mina hundar älskar dom och jag med.. Men asso den paniken är inte okej...
3. Den värsta, paniken jag har när jag ska gå på toa på kvällen och har dom värsta tankarna om att det är någon bakom draperiet till duschen och vågar därför inte stänga dörren helt på kvällen, men då tänker jag alltid att det står någon "jävel" och kollar in på mig och eftersom våran toa är i hallen så tänker jag oxå att någon står i hallen eller utanför dörren och kommer komma in och ta mig eller något... Inte kul alls.

4. Är det bara jag som är rädd för att gå ute i mörkret och när man går vid svalar/trappuppgångar asso seriöst man vet aldrig vem som kommer fram, samma ifall man går förbi en människa man inte känner eller ifall dom går bakom eller framför. Eller när man går vart som helst vid ett hörn eller bara ute. Mitt Hjärta slår i hundra... Och då ska vi inte prata om spökhuset, gått där en gång och seriöst jag bländade hela vägen lutade mig mot min syster och vart skit rädd... Så ja jag är rätt lätt skrämd och skrämmer upp mig själv med mina tankar.. Förlåt för att inlägget blev så långt men hoppas ni gillade det ändå. Frivilliga kramar.

Av filippa waern - 5 maj 2015 08:32

Idag är det tisdag och min dag kommer nog vara rätt chill, idag börjar jag 15 min över 8 och går till halv 3 ungefär så inte överdrivet lång Dag ändå och lektionerna kommer nog vara rätt chill ifall lärarna är på bra humör... Efter skolan ska jag nog tvätta ifall det finns tid känner att jag behöver det. Och runt 5 där så åker jag in till stan och ska träffa min mentor. Och efter det ska jag hem plugga lite och sen kolla serie duscha o sova. Detta är min dag typ men hörs sen. Frivilliga kramar.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2015
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards