filippawaern

Direktlänk till inlägg 5 maj 2015

God morgon

Av filippa waern - 5 maj 2015 08:32

Idag är det tisdag och min dag kommer nog vara rätt chill, idag börjar jag 15 min över 8 och går till halv 3 ungefär så inte överdrivet lång Dag ändå och lektionerna kommer nog vara rätt chill ifall lärarna är på bra humör... Efter skolan ska jag nog tvätta ifall det finns tid känner att jag behöver det. Och runt 5 där så åker jag in till stan och ska träffa min mentor. Och efter det ska jag hem plugga lite och sen kolla serie duscha o sova. Detta är min dag typ men hörs sen. Frivilliga kramar.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av filippa waern - 18 maj 2015 02:48

hej! Det har varit väldigt dåligt bloggande men asso jag gör ju typ inget och har inte så mycket att skriva om egentligen känner jag, men ska försöka hålla bloggen uppdaterad nu. Så idag har jag varit o kollat efter bal klänning o skolavslutnings klä...

Av filippa waern - 15 maj 2015 23:11

hej! Idag fyllde min mamma 47 år så vi firade henne. Idag har jag bara varit hemma och åkte longboard förut och imorgon ska jag förmodligen till stan. Inte riktigt bestämt vad vi ska göra där men vi ska iallafall in jag och Amelia. Bjuder på en gamma...

Av filippa waern - 13 maj 2015 16:13

hej! I natt kunde jag inte somna fick panik och efter en stund grät jag typ.. Idag vart det sista dagen i skolan är ledig nu fram till tisdag vilket är sjukt skönt. Skolan var sjukt seg o orkade inte göra något. Idag ska jag bara sova sjukt mycket o ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2015
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards