filippawaern

Direktlänk till inlägg 8 maj 2015

Dagen

Av filippa waern - 8 maj 2015 16:28

Idag vaknade jag vid 7 en a halvtimma förre än vad jag brukar för fick ju mina Linser i går och satte i dom första gången idag så det tog lite tid. Sen hade vi NP i matten vilket gick så sjukt dåligt... Efter skolan kom jag hem och sov en stund och nu Ligger jag i badet/Duschen ska gå upp strax ta disken o göra mig iordning. Ikväll ska vi först upp till kyrkan och säga hejdå till temarna som jobbat där och två i kyrkan. Efter det ska vi åka någon annan stans minns inte riktigt vad det heter men kan säga det sen eller i morgon. Det är detta som händer ikväll hoppas ni får en lika bra kväll som jag vill ha.. Frivilliga kramar <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av filippa waern - 18 maj 2015 02:48

hej! Det har varit väldigt dåligt bloggande men asso jag gör ju typ inget och har inte så mycket att skriva om egentligen känner jag, men ska försöka hålla bloggen uppdaterad nu. Så idag har jag varit o kollat efter bal klänning o skolavslutnings klä...

Av filippa waern - 15 maj 2015 23:11

hej! Idag fyllde min mamma 47 år så vi firade henne. Idag har jag bara varit hemma och åkte longboard förut och imorgon ska jag förmodligen till stan. Inte riktigt bestämt vad vi ska göra där men vi ska iallafall in jag och Amelia. Bjuder på en gamma...

Av filippa waern - 13 maj 2015 16:13

hej! I natt kunde jag inte somna fick panik och efter en stund grät jag typ.. Idag vart det sista dagen i skolan är ledig nu fram till tisdag vilket är sjukt skönt. Skolan var sjukt seg o orkade inte göra något. Idag ska jag bara sova sjukt mycket o ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2015
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards